Medewerker telefoonteam

Wij zoeken nieuwe collega’s voor ons Relatie Service Centrum

Commercieel medewerker

21,75 - 36,25
MBO
2300
 - 2900
Onbepaalde tijd
Relatie Service Centrum - Telefoonteam
Hoorn

Jouw rol

Als medewerker telefoonteam ben jij het aanspreekpunt voor informatie, wensen, storingen en klachten voor onze klanten op onze afdeling Relatie Service. Een goed gesprek maakt het verschil! Met jouw positieve instelling ben jij onze klanten razendsnel van dienst.

Werkzaamheden

  • Het inkomende telefoonverkeer stroomlijnen.
  • Klanten doorverbinden met verzekeringstechnische vragen aan de juiste collega
    ondersteunen en begeleiden van onze klanten met vragen over het gebruik van ons automatiseringssysteen “Extranet”
  • Kansen en knelpunten signaleren en deze samen oppakken met je collega’s.
  • Terugbelverzoeken verwerken vanuit onze terugbelservice
  • E-mail vanuit de team e-mailbox

Dit ben jij

Ben jij communicatief sterk en klantgericht?
Heb jij een MBO-4 diploma behaald en al ervaring met telefonisch klantcontact?
In het bezit van WFT-Basis of ben je bereid om deze te halen?
Wij geven jou de kans om dit diploma binnen een jaar te behalen.

Wij bieden jou

  • 30 vakantiedagen per jaar (bij een fulltime dienstverband).
  • Vakantietoeslag van 8,3%.
  • 13e maand.
  • Flexibele werktijden.
  • Een goede pensioenregeling met een kleine eigen bijdrage.
  • Toegang tot online leerplatform Goodhabitz.
    Zonder file naar je werk.
  • Gratis fruit op het werk.
  • Lekkere koffie of verse munt / gember thee.
  • Regelmatig gezamenlijk lunches, borrels en bedrijfsuitjes.
  • Actief vitaliteitsbeleid.
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
  • Ontwikkelcyclus: focus op jouw professionele groei.

Je komt te werken in een financiële omgeving, dat betekent dat wij een pre-employment screening (PES) uitvoeren en een positieve VOG-verklaring van je ontvangen zodra je ons aanbod hebt geaccepteerd.

Vul het sollicitatieformulier in!

Vragen?
Chat met Chantal